Bewegen naar de toekomst

Geachte ouders/verzorgers,

Bedankt dat u heeft gekozen om uw kind op onze school aan te melden.

• Op het moment dat u uw bijna 4-jarig kind wilt aanmelden op onze school, kunt u contact opnemen met de leerkracht van groep 1. (petra.verhees@innovo.nl). Zij zal u benaderen om een afspraak te maken voor een intakegesprek.
  • Is uw kind ouder dan 4 jaar en betreft het geen groep 1 (zijinstromer) dan graag de directeur contacten. (irene.hermens@innovo.nl

Klik op de link voor het inschrijfformulier

Na het invullen kunt u de documenten door beide ouders ondertekend inleveren bij het intakegesprek met de leerkracht van groep 1.

T.a.v. de plaatsing van kleuters hanteren we de volgende regel:* Kleuters mogen naar school komen op de dag dat ze 4 jaar worden. In de weken voor hun 4de verjaardag worden ze opgeroepen om een dagdeel (ochtend of middag) samen met vader en/of moeder te komen kijken in groep 1. Deze gewenningsdag is geheel vrijblijvend en wordt vastgesteld in overleg met betreffende leerkracht.

Met vriendelijke groeten,

Irene Hermens-Wetzels